Joyce1411.reismee.nl

16+17+18 juli

16 juli vandaag lekker uitgeslapen. Daarna werd ik gevraagd mee te gaan naar het royal hotel wat aan de Victoria falls ligt het was prachtig. Lekker gegeten en daarna aan het zwembad gezeten waar gewoon zebra's en giraffen lopen zo vet. Nu ga ik naar mijn gastgezin spannend. Aangekomen in mijn gastgezin. wat een super lieve mensen had het niet beter kunnen treffen. De kinderen zijn ook super lief. Super groot huis wat er ook nog is mooi uitziet. Ik waardeer het water wat wij in Nederland hebben ineens heel erg . het water hier smaakt nog steeds apart ookal is het schoon haha. Moet nog steeds wennen aan het vroege opstaan jeetje wat is het vroeg half 7. Bij het avond eten kreeg ik kip dat is bij Zambianen een teken dat je heel erg welkom bent! 17 juli vandaag ga ik weer werken in de kliniek ga vandaag Inplaats van lopen fietsen ben benieuwd haha. Vandaag is het ook 31 dagen tot ik weer thuis ben. Heerlijk ontbeten en dan zo gaan werken. Vandaag gewerkt vaccinaties klaar gemaakt voor de baby's en ze gewogen ze zijn allemaal zo schattig. Daarna even bij de dokter gezeten werd een man niet goed. Ze hebben daar een rolstoel wat bestaat uit 2 wielen en daartussen een witte plastic tuinstoel. Bij het werken werd het meisje waar ik de hele tijd mee ben niet goed dus we gingen wat eten in de stad daarna even naar de winkel gegaan en daar dingen gekocht voor familie en vrienden. Daarna was ik de wegkwijt naar mijn gastgezin ze moesten lachen omdat ik het niet meer wist haha. Vanavond ook gekookt voor het gezin pasta heerlijk was het. Me zusjes hebben mijn haar gevlochten zodat het strak naar achteren zit haha. De douche is zo koud ik verlang naar een warme douche!! Nu lekker slapen en morgen weer werken. 18 juli opgestaan om half 7 ik ben zo moe ik ga maar even slapen denk ik vanmiddag na het werk. Vandaag is de eerste dag dat ik begin om half 8 dus ik ben benieuwd. Na werk even naar de maramba market geweest om voor Menno een chitenge te halen. Daarna ging ik naar huis om even te slapen. Ik ben nog steeds zo moe. In de kliniek was het vandaag erg rustig er waren geen baby's alleen maar volwassenen. Dus we gingen om half 12 weg. Morgen gaan we weer om half 9 werken. Weer heerlijk gegeten ovenschotel met pasta en kaas. Na het eten krijg ik een warm bad ik verlang echt naar de warme douche haha.

Reacties

Reacties

Ilse

Klinkt goed Joyce ! Mooi dat het gastgezin ook zo lief is! Is het erg warm daar? Dikke xxx

Ingrid

Welterusten mop xx

Desney van Laar

ik vind jouw blogs veel leuker dan de vlogs van enzoknol

Joyce Van Rooijen

Het is in de avond en nacht ongeveer 12 graden en op de dag ongeveer 30 maar het is winter haha. Normaal is het 40/45 graden zei het gastgezin

a.pijpker4@kpnplanet.nl

Hoi Joyce,
Prachtige reisverslagen! Wil deze ook graag met Ate delen die geen FB heeft.
Geweldig wat je allemaal doet daar en beleeft!

Groetjes en liefs van Yvon

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active