Joyce1411.reismee.nl

De Vlucht en 1e dag in Zambia

Dag 1: 11 juli eindelijk ging ik naar Zambia. Op Schiphol wilde ik het liefst dat me ouders meegingen maar helaas kon dat niet dus moest ik afscheid nemen bij de douane. Op dat moment viel het mee maar na de check miste ik ze al en wist ik dat het 5 weken zou duren voor ik ze weer zag. De vlucht van Amsterdam naar München was zo voorbij vlogen ,optijd alles was prima. Daarna eindelijk het veel belovende south Africa Airways in met een complete bemanning van 12 mensen en jeetje wat een vliegtuig 74 rijen. Uiteindelijk me plek gevonden bij het raam?. Er lag een dekentje een kussen en een toilet tasje en het is een lekker ruime plek. Even met mama en oma gebeld en we gingen weer optijd vliegen 21:15. Om 22:00 hebben we gegeten wat echt best lekker was gelukkig maar. Op dat moment besefte ik even hoeveel geluk ik had dat ik mijn droom mocht waar maken. Op dit moment zitten we boven Tunesië dus we zitten al in Afrika ? nog 7 uurtjes en 30 min en we zijn in Johannesburg. Alle angst die ik hiervoor had van het vliegen, het alleen reizen en alles alleen moeten vinden is weg ik weet dat ik het kan. Het slapen lukt helaas niet na een pilletje om 11 uur kan ik om 1:16 nog steeds niet slapen?? nu komt de spanning er even uit. De gedachte dat ik er niet uit kan en ik hier nog 6 uur en 30 min moet zitten maakt me een beetje gek haha. Na 2 uurtjes slapen word ik weer wakker het is inmiddels 3:33 en er worden weer een paar mensen wakker ik moet op dit moment nog 4 uur en 14 min. De tijd gaat zo voorbij zoals mijn moeder al voorspelde haha. Mam je hebt weer gelijk! We hebben redelijk wat kleine stukjes van turbulentie maar het is te doen! Nu is het nog 4 uurtjes ik ga weer proberen te slapen. Uiteindelijk geslapen tot 6:13 op dit moment vlieg ik over Zambia !! Het is nu nog 1 uur en 35 minuten. Het is buiten het vliegtuig -56 graden en hij vliegt 865 km/u. We vliegen nu over Botswana ook een land waar ik deze 5 weken naar toe zal gaan. We kregen ontbijt ei, fruit en een bakje yoghurt. Nu ik over Zambia ben gevlogen kan ik niet wachten om het met mijn eigen ogen te zien. Eindelijk na dat jaar wachten weet ik het straks zelf. Eindelijk geland op Johannesburg het is echt precies wat je verwacht. Allemaal Afrikaanse winkeltjes zo leuk! 9:07 wachten bij de gate 9:55 gaat hij open. Hou nu al van Afrika. Laatste vlucht ging prima aangekomen in Zambia lekker warm hier. Opgehaald door Kennedy. 3 Nederlandse meisjes ontmoet en even naar de stad geweest. Net heerlijk gegeten kip met pasta.

Morgen ga ik naar mijn gast gezin en naar mijn uiteindelijke werkplek spannend.

Reacties

Reacties

Ilse

Wat leuk Joyce! Leuk dat alles goed is gegaan en ook is meegevallen. Ik heb het net voorgelezen (camping in Italië') aan Jaco, Sam, Daan en Femke. Waren allemaal stil
Haha!!! Goed bezig wijffie!! Leukämie om op de hoogte gehouden te Worden!! Dikke xxxx van owns

Joke

Ben benieuwd naar al je avonturen ?

Joost Ruitenbeek

Super leuk! Veel plezier!

Jan

Wat een leuk stuk zeg, veel plezier en hou ons op de hoogte!

Joze

Lovely to follow you. Take care and keep on writing ?

Anthonie v Rooijen

Hey Meis ik ben blij voor je dat het allemaal zo goed is gegaan nu de rest nog daar in Afrika ik blijf je volgen.Ik hou van je?

Puck

Heeeeeel veeeel plezier ???

Kevin, Lieke, Lia, Elle - Travel Active

Fijn dat de vlucht goed verlopen is en voorbij gevlogen is ;) Klinkt als een veelbelovend begin! We blijven je verhalen volgen. Veel succes & plezier!

Suzanne

Fijn dat de reis goed verlopen is! Geniet ervan, die 5 weken zijn vast zo voorbij

Ingrid

Fijn dat de reis voorspoedig is verlopen.
Je gaat nu één van je dromen waarmaken.
Voordat je het weet zijn de 5 weken om dus genieten maar. xx

Mariska hondorp

Wat onwijs leuk volg je droom , dan volgen wij jou reis verslag .wat een avontuur??

Mama

Live your dream❤

Oom Jeffrey

Leuk geschreven Joyce!!

Chantal

Je bent een topper ! ❤️

Gerda (buuf)

Zo moedig van je Joyce, tof!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active